شناسهٔ خبر: 121250 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

عضو کمیسیون عمران مجلس:

«بذرپاش» به شرط همراهی دولت در وزارت راه و شهرسازی موفق می‌شود/دولت باید منابع مالی مورد نیاز وزارتخانه را تامین کند

شریعتی عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به شرط حمایت و همراهی دولت و همه دستگاه‌ها می‌تواند عملکرد موفقی در حوزه‌های راه و شهرسازی داشته باشد و نمایندگان مجلس این موضوع را در جلسه با رئیس جمهور مطرح کردند.

غلامرضا شریعتی اندراتی نماینده مردم بهشهر نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درباره معرفی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس از سوی دولت اظهار کرد: سابقه «مهرداد بذرپاش» در دیوان محاسبات کشور نشان داده که وی بر امور مدیریتی مسلط است اما تنها با همراهی دولت و دستگاه‌ها می‌تواند پروژه‌های نیمه تمام حوزه راه وشهرسازی را تکمیل کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه بذرپاش در مناصب قبلی خود عملکرد مناسبی داشته، گفت: برخی به سوابق تحصیلی وی اشکالاتی وارد کرده‌اند اما اگر سایر بخش‌های دولت در کنار رئیس جمهور، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی را همراهی کنند، مدیریت موفقی خواهد داشت.

شریعتی تاکید کرد: نمایندگان مجلس در جلسه با رئیس جمهور موضوع حمایت و همراهی دولت از وزیر راه و شهرسازی را مطرح کردند و از وی نسبت به اجرای این موضوع تعهد گرفتند.

وی افزود:‌ دولت باید منابع مالی مورد نیاز برای پروژه‌های زیرساختی را تامین کند.

شریعتی ادامه داد: نمایندگان مجلس نیز بذرپاش را همراهی می‌کنند تا وزارت راه و شهرسازی بتواند طرح نهضت ملی مسکن و پروژه‌های بزرگراهی را تکمیل کند.

این نماینده مجلس بذرپاش را نیرویی جوان و چابک دانست و افزود: سوابق و تجربیات قبلی نیز به وی کمک خواهد کرد.

برچسب‌ها: