شناسهٔ خبر: 121257 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار خراسان رضوی:

آیین واگذاری ۴۳۹ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در شهرستان بردسکن

اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي استاندار خراسان رضوی در آیین قرعه کشی و واگذاری ۴۳۹ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بردسکن تاکید کرد که نهضت مسکن سازی با حضور مردم به نتایج مورد نظر خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، آیین قرعه کشی و واگذاری ۴۳۹ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در روز دوشنبه ۱۴ آذر جاری با حضور استاندار خراسان رضوی در شهرستان بردسکن برگزار شد.

 استاندار خراسان رضوی در آئین قرعه کشی واگذاری ۴۳۹ قطعه زمین به متقاضیان در بردسکن گفت: نهضت ملی مسکن نماد همکاری مشترک بین ادارات و دستگاه های حاکمیتی و مردم است.

یعقوبعلی نظری افزود: هیچ نهضتی بدون حضور مردم معنا ندارد و نهضت ملی مسکن نیز با حضور مردم به نتیجه خواهد رسید.

وی گفت: مسکن به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم در برنامه دولت قرار دارد.  

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: بحث جدی ما کار جهادی در حوزه فضای اقتصادی و سرمایه‌گذاری است اما باید در این مسیر زندگی مردم مختل نشود و نگاه محیط زیستی به طرح‌ها نیز حاکم باشد.

نظری در این مراسم خواستار سرعت عمل بیشتر بین راه و شهرسازی و شهرداری بردسکن در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان شد.

محمد علی منصوری معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان نیز در حاشیه این مراسم از آمار ۶۰۱۷ نفر متقاضی در شهرستان بردسکن خبر داد که تعداد ۴۹۸۲ نفر از آنان حایز شرایط هستند.

بردسکن در فاصله ۲۷۳ کیلومتری مشهد قرار دارد.