شناسهٔ خبر: 121382 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد؛

برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در همدان

شورای روابط 2 نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های اداره‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان همدان با هدف تشریح برنامه‌های هفته حمل و نقل و راهداری با حضور اعضاء این شورا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، رسول صفایی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به برگزاری نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های اداره‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان همدان با هدف تشریح برنامه‌های هفته حمل و نقل و راهداری گفت: در راستای هماهنگی بیشتر روابط عمومی‌های ادارات تابعه وزارت متبوع در استان و برنامه ریزی دقیق‌ برای ارتباط بیشتر و اطلاع رسانی به هم استانی‌های عزیز این نشست برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ادارات تابعه وزارت متبوع دراستان ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی بین ادارات کل، برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته حمل و نقل و برپایی میز خدمت در نماز جمعه از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

صفایی عنوان کرد: تلاش در جهت هماهنگی و یکپارچه کردن فعالیت‌ها و برنامه ریزی و تدوین استراتژی‌های نوین اطلاع‌رسانی، تبلیغاتی و انتشاراتی، همچنین اعتلای جایگاه روابط عمومی‌های ادارات تابعه یکی دیگر از وظایفی است که باید در هر چه بهتر شدن آن اهتمام داشت.