شناسهٔ خبر: 121384 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی همدان:

روابط عمومی یک سازمان، تعیین کننده جایگاه سازمان در بین جامعه است

شورای روابط 4 مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان حضور یافته و با آنان به بحث و گفتگو پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، ایوب اسدالهی در این نشست صمیمی در خصوص  نقش و اهمیت روابط عمومی ها، گفت: روابط عمومی یک سازمان، تعیین کننده جایگاه سازمان در بین جامعه بوده و می تواند موجب پویایی و بالندگی یک اداره یا سازمان باشد.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی جلسات برگزار شده توسط روابط عمومی ها عنوان کرد: رسانه ها پل ارتباطی دستگاه های اجرایی با مردم هستند و روابط عمومی ها باید بتوانند ارتباطی مؤثر و پویا با رسانه ها برقرار کرده و خروجی جلسات و بازدیدهای این اداره کل را به نحو احسن انعکاس دهند.

اسدالهی یادآورشد: ایجاد ارتباط نزدیک میان مسئولان و مردم، اگر بر مبنای اطلاع رسانی صحیح انجام شود به تقویت اعتماد عمومی می انجامد و اجازه انتشار اطلاعات نادرست در جامعه را نخواهد داد.

وی با بیان این مطلب که باید همه روزه در اتاق مدیران به روی ارباب رجوع باز باشد، خاطرنشان کرد: نباید مردم در مراجعه به ادارات دغدغه و شکایت داشته یا سرگردان باشند، باید تکریم ارباب رجوع و احترام به آنان سرلوحه کار قرار گیرد.