شناسهٔ خبر: 121413 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی به وزیر راه و شهرسازی

اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در پیامی به مهرداد بذرپاش، کسب رای اعتماد وی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، در پی اعتماد مجلس شورای اسلامی به مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی عباس یوسف زاده سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در پیامی این انتصاب را به ایشان تبریک و تهنیت عرض نمود.

متن پیام به شزح زیر است:

جناب آقای مهرداد بذرپاش

وزیر محترم  وزارت راه و شهرسازی

با ابراز خرسندی، حسن انتخاب حضرتعالی از سوی ریاست محترم جمهوری و کسب رای اعتماد بالا از سوی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به عنوان «وزیر راه و شهرسازی» را تبریک عرض نموده و با اعتقاد به دانش، درایت و تجربیات ارزشمندتان در مسائل کلان کشور، موفقیت حضرتعالی را در ارتقا و توسعه روزافزون ساخت و ساز و عمران و آبادانی ایران اسلامی از خداوند متعال مسئلت داریم.

امیدواریم در سایه الطاف الهی و با مدیریت جهادی، شاهد جهش در پیشبرد اهداف آن وزارتخانه به‌ ویژه مطابق با برنامه های توسعه دولت باشیم.   ضمن تبریک مجدد این انتصابِ شایسته که مبین تسلط جنابعالی بر گسترش هدفمند و ماموریت‌گرای این وزارت خانه در کشور است، آمادگی این اداره کل را در تحقق اهداف و اجرای منویات مقام معظم رهبری، سیاست‌های دولتِ خدمتگزار و برنامه‌های مدون وزارت راه و شهرسازی اعلام می‌داریم.   

بدیهی است دعای خیر مردم شریف ایران اسلامی در این مسیر پر فراز و نشیب و این مسئولیت خطیر و سنگین، همواره همراه شما و تمام تلاشگران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. امید که در سایه الطاف حضرتِ حق همواره سربلند و پیروز باشید.