شناسهٔ خبر: 12142 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل هشتگرد به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

افتتاح ۱۷۰۰ واحد مسکن مهر هشتگرد از عید قربان تا عید غدیر

محمدرضا توکلی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد مدیرعامل شهر جدید هشتگرد از تحویل دو مدرسه و افتتاح ۱۷۰۰ واحد مسکن مهر از عید قربان تا عید غدیر خبر داد.

محمدرضا توکلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد توضیح داد: شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از محل منابع داخلی خود دو مدرسه را احداث کرده که در ایام عید قربان تا عید غدیر افتتاح و تحویل سازمان نوسازی مدارس می‌شود.

وی ادامه داد: همزمان با این ایام ۱۷۰۰ واحد مسکن مهر نیز افتتاح می‌شود، البته یکی از این پروژه‌ها فاقد گاز است که متقاضیان پذیرفته‌اند در این واحدها ساکن شوند و از کپسول گاز استفاده کنند.

مدیرعامل شهر جدید هشتگرد درباره علت عدم نصب انشعابات گاز در این پروژه اظهار کرد: شرکت خدمات رسان اعلام کرده که مدت ۶ ماه تا یکسال به طول می‌انجامد تا ایستگاه تقلیل فشار گاز نصب شود.

توکلی با بیان اینکه از ابتدای آغاز به کار طرح مسکن مهر در کشور، ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در دولت قبل و ۱۰ هزار واحد در دولت فعلی افتتاح و تحویل داده شده است، اضافه کرد: شهر هشتگرد تعداد سه هزار و ۳۰۰ واحد آماده دارد که فاقد تاسیسات زیربنایی هستند. مشکلاتی در انشعابات آب و گاز وجود دارد اما برق رسانی به این واحدها در حال انجام است.

به گفته وی، تمام واحدهای مسکن مهر هشتگرد به جز واحدهای مربوط به پروژه هسا تا پایان سال جاری تحویل داده می‌شود./

برچسب‌ها:

نظر شما