شناسهٔ خبر: 121517 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی یزد در دیدار با نخبگان یزدی مطرح کرد؛

استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های نخبگان در برنامه ریزی طرح نهضت ملی مسکن

نشست با بنیاد نخبگان 1.JPG مدیرکل راه و شهرسازی یزد در دیدار با نخبگان مستعد و برتر یزدی بر استفاده از توانمندی ها و ظرفیت‌های نخبگان در برنامه‌ریزی طرح نهضت ملی مسکن تاکید شد .

به گزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی(یزد)،احسان خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد به دعوت بنیاد نخبگان استان در نشست هم اندیشی با نخبگان و مستعدان برتر یزدی شرکت کرد و طی سخنانی گفت: بدون تردید با گستردگی وظایف اداره کل راه و شهرسازی استفاده از ظرفیت نخبگان می تواند ما را در انجام بهتر کارها یاری کند.

وی افزود: اداره کل راه وشهرسازی دارای چهار معاونت تخصصی است که هر کدام به فراخور وظایف و گستردگی کارها به اندازه یک اداره کل بوده و یکی از پرکارترین معاونت ها در حال حاضر و با توجه به اجرای طرح نهضت ملی مسکن، معاونت مسکن و ساختمان است که در برنامه خود ساخت بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی تا پایان دولت را در دستور کار دارد.

خواجه رضایی ادامه داد: با توجه به مصوبه شورای مسکن و تصمیم وزارت راه و شهرسازی مبنی بر شروع ساخت واحدهای ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد و نیز پیشگام شناخته شدن استان یزد در این طرح در سطح ملی، موضوع طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد وارد فاز اجرایی شده است و امیدواریم با همت جمعی این مسیر را سپری و کام مردم عزیز استان را شیرین کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت و توان نخبگان در برنامه ریزی و اجرای این طرح بسیار بزرگ می تواند ما را زودتر از برنامه پیش بینی شده به هدف برساند و آرزوی مردم در خانه دار شدن را محقق کند.

خواجه رضایی خاطر نشان کرد: نخبگان و مستعدان برتر یزدی ثابت کرده اند هر جا و به هر موضوعی که ورود کرده اند آن موضوع هم با نتیجه مطلوب و هم با سرعت عالی به هدف تعریف شده، رسیده است . مدیرکل راه و شهرسازی در پایان از برگزار کنندگان جلسه خواست این نشست ها به صورت مرتب ادامه داشته باشد تا بتوانیم با تفاهم و تعامل بیشتر در راستای اهداف برنامه ریزی شده گام برداریم.