شناسهٔ خبر: 121531 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تاکید کرد؛

هم‌افزایی مضاعف اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی و صدا و سیما

صدا و سیما مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در دیدار با سرپرست صدا و سیما بر همکاری و هم افزایی مضاعف دو مجموعه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: امیدواریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و صدا و سیمای استان با همکاری و هم افزایی مضاعف، اهداف سازمانی و اطلاع رسانی را بیش از پیش انجام دهند و خدمات رسانی به مردم و رفع مشکلات آنان به نحو احسن صورت گیرد.

مشتری افزود: با ارائه خدمات باکیفیت و مطلوب، رضایتمندی هم استانی ها، مسافران و زائران و رضایت خداوند را خواهیم داشت.

وی با اشاره به کسب رتبه نخست این اداره کل در جشنواره شهید رجایی ۱۴۰۰بین ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ادامه داد: همکاران ما حتی یک روز کار را زمین نگذاشته اند و در تمام عرصه ها و برای رفع مشکلات مردم خدمت می کنند.

شاهرخی، سرپرست صدا و سیمای خراسان شمالی هم تصریح کرد: نگاه ما امیدبخشی در جامعه و پیگیری مطالبات مردم است و برای اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و رفع مشکلات هم استانی ها در کنار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هستیم.

اطلاع رسانی و فرهنگ سازی ترافیک، سیمای راهبران، انجام مصاحبه ها، پیگیری مطالبات مردم، راهداری زمستانه از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.