شناسهٔ خبر: 121561 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان: 

فاز دوم نهضت ملی کاشان به تعداد ۱۰۰۰ واحد در حال ساخت است

مجتبی اراسته اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: قرارداد ساخت فاز دوم مسکن ملی کاشان به تعداد یک هزار واحد منعقد شده که این مجموعه در مجاورت فاز اول درحال احداث است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان اظهار کرد: بیش از ۲۷ هزار متقاضی برای طرح نهضت ملی مسکن کاشان اقدام به ثبت‌نام کردند که پس از بررسی‌های لازم افزون بر ۱۴ هزار نفر آنان حائز شرایط شناخته شدند.  

وی افزود: از متقاضیان حائز شرایط بیش از ۸ هزار نفر تایید نهایی شده و پرونده شش هزار متقاضی دیگر در حال تکمیل و بررسی است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: تاکنون طی دو فاز برای ساخت بیش از یکهزار و ۴۴۰ واحد مسکن درشهرک خاتم الانبیا کاشان تامین زمین شده است، که در این رابطه قرارداد فاز دوم به تعداد یک هزار واحد منعقد شده و در مجاورت فاز اول در دست احداث است.  

وی اضافه کرد: در فاز سوم نیز ۵۱ هکتار زمین برای ساخت افزون بر شش هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن کاشان تامین زمین شده که در مرحله انعقاد تفاهم نامه بامشاور طرح تفصیلی کاشان و شهرداری این شهر است.  

آراسته خاطرنشان کرد: در فاز چهارم این اقدام، برای احداث هشت هزار واحد دیگر، زمینی به مساحت ۷۵ هکتار پیش بینی شده که در حال اتمام مراحل الحاق به محدوده است.