شناسهٔ خبر: 121578 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

طی پیامی؛

سرپرست بانک مسکن درگذشت وزیر سابق راه و شهرسازی را تسلیت گفت

علی عسگری سرپرست بانک مسکن طی پیامی درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،علی عسکری سرپرست بانک مسکن در پیامی درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی را تسلیت گفت.

در پیام سرپرست بانک مسکن آمده است:

انا الله و انا الیه راجعون

درگذشت ناگهانی مدیر جهادی و پرتلاش" مهندس رستم قاسمی" وزیر سابق راه و شهرسازی سبب تالم خاطر و اندوه بسیاری از کسانی شد که بویژه با این مدیر توانمند، متعهد و انقلابی تجربه همکاری داشته و از نزدیک با بینش، کاردانی و توانمندی ایشان آشنایی داشتند.

مرحوم قاسمی تا پایان عمر دست از تلاش و مجاهدت در مسیر آبادانی و پیشرفت کشور بر نداشتند و در هر بخش و حوزه‌ای فعالیت کردند منشا خیر و برکت و پیشرفت بودند.

نگاهی به کارنامه کاری درخشان آن مرحوم در عرصه‌های مختلف عمرانی و آبادانی کشور نشان از نقش محوری و یک عمر خدمت صادقانه ایشان در توسعه و پیشرفت این بخش‌ها دارد که در حافظه ملت قدردان ایران اسلامی به نیکی ماندگار خواهد بود.

مدیریت جهادی وی که با نشان والای جانبازی همراه بود، چه در جنگ تحمیلی و چه در صحنه نبرد اقتصادی و مقابله با تحریم و ارتقای کشور به عنوان یک الگوی ارزشمند شناخته شده که آوازه آن خارج از مرزهای این مرز و بوم گسترش یافته بود و تلاش بی‌وقفه و مجاهدت مستمر تا پایان عمر نیز نشان از تعهد به خدمتگذاری مرحوم قاسمی به ملت شریف ایران دارد.

اینجانب و مجموعه بانک مسکن ضمن تسلیت فقدان این مدیر انقلابی به خانواده و دوستان و هم رزمانش و همچنین دولت مردمی سیزدهم از خداوند متعال رحمت واسعه و علو درجات را برای آن مرحوم مسألت داریم.