شناسهٔ خبر: 121651 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کسب رتبه برتر توسط اداره ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی گیلان

اداره ترانزیت گیلان اداره ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان به دلیل عملکرد مناسب و موفقش توسط رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گیلان) داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با ارسال لوح سپاس از تلاش های رضا دوست خواه رئیس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان به دلیل عملکرد مناسب و موفق وی قدردانی کرد.

در بخشی از متن این لوح سپاس آمده است: بدون تردید زحمات و تلاش های انجام شده طی سالیان اخیر و همکاری در حمل و نقل بین المللی و ترانزیتی کشور ناشی از همکاری های همه دلسوزان و خدمتگزارانی است که اندیشه آنان در راستای خدمت به نظام و سربلندی در اعتلای کشور عزیزمان می باشد.

امانی در ادامه یادآور شد: فرصت برگزاری نشست مدیران پایانه های مرزی برای همگرایی رویه های ترانزیتی را مغتنم دانسته از همکاری و همراهی های جنابعالی در ارائه پیشنهادات سازنده و اصلاح و بهبود فرایندها تقدیر و تشکر نموده و به پاس این همکاری ارزشمند این لوح تقدیر اعطا می شود .

شایان ذکر است که ادارات ترانزیت استان‌های گیلان و هرمزگان به عنوان ادارات برتر ترانزیت در سطح کشور انتخاب شدند.