شناسهٔ خبر: 121659 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مسولان استانی؛

شصتمین مجتمع بین راهی استان فارس به بهره‌برداری رسید

فارس شصتمین مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در محور سروستان_خاوران با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، مسولان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان، امام جمعه و فرماندار سروستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، فاز یک شصتمین مجتمع خدمات رفاهی بین راهی ستان فارس واقع در محور سروستان_خاوران و با حضور محسن عمادی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، امام جمعه سروستان و فرماندار این شهرستان و مدیر پخش فرآورده های نفتی استان و دیگر مسولان شهرستان در مساحت ۱۰هزار متر مربع افتتاح و به بهره برداری رسید.

عمادی در مراسم آئین افتتاح این مجتمع اظهار کرد: با تعامل بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و دستگاه های اجرایی و برقراری اعتماد و تمایل سرمایه گذاران در این بخش که از سیاست های کلان و درست وزارت راه و شهرسازی بوده و هست، امروز شاهد افتتاح و بهره برداری از مجتمعی هستیم که اشتغال ۱۸ نفررا سبب شده (۸ نفر در جایگاه سوخت،۱۰ نفر در رستوران و سوپرمارکت)، همچنین برای ایجاد راه های دسترسی و تابلوهای تبلیغاتی به ترتیب ۸۰۰ و ۹۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض از طرف سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای صورت گرفته است.

وی در ادامه از زحمات سرمایه گذار و همراهی مسولان که برای رفاه مردم عزیز و بزرگوار قدم بر می دارند تشکرو قدردانی کرد و گفت: حقیقتا ارتباط خوبی بین اداره کل راهداری فارس و شرکت پخش فرآورده های نفتی استان در جریان است که امیدواریم نتیجه و سود این تعامل به نفع مردم و کاربران جاده ای باشد چرا که وجود این مجتمع ها لازم و ضروریست که با تامین احتیاجات وسایل نقلیه و استراحت مسافران و رانندگان کاهش حوادث جاده ای را بدنبال خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس افزود: علاوه بر ۵۹ مجتمع که درحال بهره برداری است، ۳۵ مورد در حال ساخت و ۶۴ مورد نیز در حال سیر استعلام هستند که در مجموع به ۱۵۸ مجتمع خدمات رفاهی در سطح استان فارس می رسند.

وی تصریح کرد: مطابق آمار رسمی نزدیک به ۳۰۰ جایگاه سوخت(۷۰ جایگاه در محورها، ۶۰ جایگاه درمجتمع های بین راهی) در استان وجود دارد و این همان فصل مشترک و پر اهمیت همکاری های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با شرکت پخش فرآورده های نفتی استان است.

لازم به ذکر است تاریخ شروع احداث مجتمع مذکور در اردیبهشت ماه سال ۹۷ بوده و علاوه بر نمازخانه های مردانه و زنانه دارای اتاق مادر و کودک نیز هست.