شناسهٔ خبر: 121716 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در پیام تسلیت معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید شد؛

بی‌شک جای خالی مدیرانی مانند مهندس قاسمی به سادگی پرشدنی نیست

علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ‌ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در پیامی درگذشت وزیر راه و شهرسازی را تسلیت گفت و تاکید کرد: بی‌شک جای خالی مدیرانی مانند مهندس قاسمی به سادگی پرشدنی نیست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در پیامی درگذشت رستم قاسمی وزیر پیشین راه و شهرسازی را تسلیت گفت. نبیان در پیام تسلیت خود از مهندس رستم قاسمی به عنوان یکی از مدیران خدوم و باتجربه  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد و تأکید کرد: بی شک جای خالی افرادی مانند مرحوم مهندس رستم قاسمی به سادگی پر شدنی نیست.

متن پیام مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مهندس رستم قاسمی که عمرش را در خدمت به مردم و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سپری کرده بود، مایه تأسف و تألم است. سابقه درخشان مرحوم رستم قاسمی در سازمان‌ها و نهادهایی که  مدیریت آنها را برعهده داشته، بر همگان آشکار بوده است. بی شک جای خالی مدیرانی مانند مهندس قاسمی به سادگی پرشدنی نیست.

اینجانب ضایعه درگذشت تاسف بار برادر بزرگوار جناب آقای مهندس رستم قاسمی را صمیمانه به خانواده داغدار ایشان و جامعه مهندسی کشور،  تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و رحمت واسعه مسئلت دارم.

 روحشان شاد و یادشان برای همیشه جاودان باد