شناسهٔ خبر: 121764 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای عمل به مصوبات سفر اخیر ریاست جمهوری به اسلامشهر انجام شد:

تخصیص ۳ هزار متر مربع زمین با کاربری درمانی

محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در شانزدهمین جلسه کمیسیون ماده ۵ سال جاری از تخصیص زمین با کاربری درمانی در سایت مسکن مهر ضیاء آباد اسلامشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرساز (تهران)؛ خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از برگزاری شانزده جلسه کمیسیون ماده ۵ ظرف هشت ماهه اخیر و کار منسجم در حوزه شهرسازی و معماری خبر داد و گفت: در جلسه شانزدهم علاوه بر رسیدگی به پرونده های موردی از ۷ شهر استان (اسلامشهر، قرچک، نسیم شهر، ورامین، دماوند، باغستان و اندیشه) یک قطعه زمین سه هزار متر مربعی در سایت ضیاء آباد با کاربری درمانی به مجموعه مسکن مهر و مسکن ملی شهرستان تخصیص یافت.

وی افزود: با توجه به اینکه سایت های واوان و ضیاء آباد و سایت جدید نهضت ملی مسکن همه در مجاورت همدیگر واقع شده اند، ضروری بود تا نسبت به سرانه درمانی تصمیم موثری اتخاذ شود که این مهم به انجام رسید.

محبت خواه در پایان تامین سرانه های درمانی، انتظامی و فرهنگی را برای سایتهای مسکن مهر و مسکن ملی از وظایف ادارات کل راه و شهرسازی عنوان کرد و اظهار داشت: در ساخت مسکن ملی تنها ساخت واحد مسکونی مد نظر وزارت راه نبوده بلکه تامین تمام سرانه ها را در دستور کار داریم.