شناسهٔ خبر: 121774 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد؛

افتتاح پروژه نهضت ملی مسکن پاکدشت در بهار ۱۴۰۲ به شرط واریز به موقع تسهیلات بانکی

محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از افتتاح فاز اول پروژه نهضت ملی مسکن پاکدشت در بهار ۱۴۰۲ به شرط واریز به موقع تسهیلات بانکی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در جلسه شورای مسکن پاکدشت که با حضور فرماندار این شهرستان، نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی و روسای دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری‌ها برگزار شد، گفت: سرعت واریز تسهیلات و عمل به موقع بانکها به تعهداتشان سبب خواهد شد تا سرعت پروژه نهضت ملی مسکن پاکدشت که اکنون ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد چند برابر شده و در بهار ۱۴۰۲ شاهد افتتاح و خانه دار شدن بیش از ۶۰۰ خانواده باشیم.

وی در ادامه افزود: ۵۵ هزار نفر از شهروندان تهران و پاکدشت در نهضت ملی مسکن این شهر ثبت نام کرده بودند که پس از بررسیها ۱۲ هزار نفر تائید نهایی شده و تاکنون ۱۳۰۰ نفر واریز وجه داشته و به پروژه های جدید در فازهای بعدی متصل شده اند.

محبت خواه تصریح کرد: به منظور تامین سرانه ها، رفاه حال ساکنین مساکن مهر سایت امام رضا و فازهای مسکن ملی مسیر توافقاتمان را با شهرداری پاکدشت پی گیری و تسهیل خواهیم کرد تا خدمات رسانی بهتری برای شهروندان محقق شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در این جلسه از برگزاری یک جلسه ویژه کمیسیون ماده پنج جهت تامین زمین مساکن ملی در پاکدشت در دیماه امسال خبر داد و گفت: ضروری است تا شهرداران شریف آباد، فرون آباد و پاکدشت موارد، پیشنهادات و مستندات خود را هرچه سریعتر به معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه  و شهرسازی استان واصل کنند.