شناسهٔ خبر: 121789 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه، بیست و سوم آذر ماه انجام می شود

پاسخگویی مدیر کل منابع انسانی، تشکیلات و آموزش شرکت فرودگاه ها به کارکنان

سر در ساختمان شرکت فرودگاه‌های کشور مدیرکل منابع انسانی، تشکیلات و آموزش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با حضور در برنامه مهمان هفته ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه، بیست و سوم آذر ماه پاسخگوی کارکنان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی چهل و پنجمین برنامه مهمان هفته با حضور همت علی شاه نظری مدیر کل منابع انسانی، تشکیلات و آموزش شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، برگزار می‌شود.

 گفتنی‌است  شاه نظری روز چهارشنبه، بیست و سوم آذر ماه، از ساعت ۱۰ صبح  در برنامه مهمان هفته حضور خواهد یافت که این برنامه در سالن سردار شهید قاسم سلیمانی واقع در طبقه همکف ساختمان ستادی شرکت برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مهمان هفته، برنامه‌ ابتکاری روابط عمومی است که تاکنون میزبان چهل و چهار مدیر ستادی و فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مدیران وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری بوده است.

این برنامه با استقبال افراد مختلف از جمله مدیران و کارکنان ستادی و فرودگاهی، سایر نقش‌آفرینان صنعت هوانوردی و  اصحاب رسانه روبه‌رو شده است. مهمان هفته علاوه بر این‌که به صورت زنده در حضور تماشاگران برگزار می‌شود، از طریق پرتال روابط عمومی و همچنین شبکه‌های فعال روابط عمومی در فضای مجازی پوشش داده می‌شود.

حضور تمامی کارکنان ستادی و فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در این برنامه آزاد است.