شناسهٔ خبر: 121830 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

تسهیلات بانکی براساس پیشرفت فیزیکی به پروژه های مسکن ملی پرداخت می‌شود

بازدید معاون عمرانی از پروژه های زنجان شعاعی زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با آورده مردم پروژه ساخت و ساز واحدهای نهضت ملی مسکن جلو می رود و مشکلی در خصوص دریافت تسهیلات بانکی نداریم و با هماهنگی که با سیستم بانکی صورت گرفته براساس میزان پیشرفت فیزیکی تسهیلات بانکی به پروژه ها تزریق می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)؛اصغر اسماعیلی مدیرکل راه  و شهرسازی استان زنجان روز سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن در غرب زنجان،از حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن در غرب زنجان تشکر کرد. 

وی با اشاره به اینکه در غرب شهر زنجان هفت هزار و ۵۰۰  واحد مسکونی درزون زیتون پروژه تعریف شده است،ابراز داشت:متوسط پیشرفت فیزیکی در این پروژه ۴۰  درصد است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تلاش ما براین است که در مدت زمان ۲۴ ماه که پروژه ها تعهد شده به مردم تحویل داده شود و تحقق این مهم هم مستلزم همکاری مردم در پرداخت به موقع آورده ها است چرا که اگر در زمان تعیین شده آورده های خود را واریز کنند به تبع آن، پروژه هم روند سریع اجرایی را طی می کند. 

اسماعیلی با تاکید بر اینکه با آورده مردم پروژه ساخت و ساز واحدهای مسکونی جلو می رود، گفت: مشکلی در خصوص دریافت تسهیلات بانکی نداریم و با هماهنگی که با سیستم بانکی صورت گرفته به میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها تسهیلات بانکی پرداخت می شود. 

وی افزود: از متقاضیان نهضت ملی مسکن درخواست می شود در مورد واریزی ها همراهی لازم را داشته باشند تا  براساس زمان بندی پروژه ها تحویل داده شود. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: در سایت زیتون کاربری های عمومی ،بهداشتی، درمانی  و ورزشی مورد توجه قرار گرفته و در برنامه  نیز خدمات روبنایی و زیر بنایی دیده شده است. 

اسماعیلی تاکید کرد: امروز بخش اعظمی ازخدمات زیربنایی در این پروژه احداث شده است و خدمات زیربنایی از قبیل مدرسه ،فضای سبز و مراکز بهداشتی به موازات پیشرفت فیزیکی پروژه ها انجام خواهد شد. 

وی گفت: امیدواریم با همراهی و همکاری دولت و مردم بتوانیم پروژه ها را در زمان مقرر به مردم تحویل بدهیم.