شناسهٔ خبر: 121832 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان:

ساخت و ساز واحدهای مسکن ملی در استان زنجان با کیفیت خوبی انجام می شود/ کم کاری برخی از دستگاه‌ها در انجام زیرساخت‌ پروژه های نهضت ملی مسکن

شعاعی زنجان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان،با بیان اینکه خیلی از مشکلات و معایب مسکن مهر را مسکن ملی ندارد، گفت: ساخت و ساز واحدهای نهضت ملی مسکن در استان زنجان با کیفیت خوبی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، سید محمد شعاعی روز سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات پروژه های مسکن ملی در غرب زنجان، گفت: خوشبختانه استان زنجان در اجرای نهضت مسکن ملی در کشور پیشتاز است.

وی با بیان اینکه این استان در اجرای مسکن ملی در سطح کشور جلوتر است، ابراز کرد: این اول بودن باعث شده مشکلات را هم زودتر از سایر استانها لمس کند.  

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان،حجم کار در مسکن ملی را زیاد اعلام کرد و گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان در این طرح به کیفیت ساخت و سازها بسیار توجه کرده و کیفیت بسیار بالاتری نسبت به مسکن مهر دارد.

شعاعی با بیان اینکه مسیرهایی برای عملیاتی شدن زیر ساختها تقریبا روشن شده و در جزئیات برخی از دستگاهها کم کاری می کنند و عدم تفاهم وجود دارد، تاکید کرد: در این راستا نماینده ای در این خصوص انتخاب شده و جزئیات و نقشه راه در خصوص احداث زیر ساختها و مسائل تعیین و حل شود.

وی تصریح کرد: به امید خدا سعی خواهیم کرد مسائل مالی را حل کنیم تا  باری از دوش مردم برداشته شود و رضایتمندی لازم از سوی متقاضیان را داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان،گفت: خیلی از مشکلات و معایب مسکن مهر را مسکن ملی ندارد و ساخت و سازها واحدهای مسکن ملی در استان با کیفیت خوبی انجام می شود.

شعاعی با بیان اینکه تسهیلات بانکی امروز قابل مقاسیه با تسهیلات بانکی مسکن مهر نیست،افزود: رایزنی های لازم در حال انجام است تا فشار کمی به مردم در آورده وارد شود. 

وی بر لزوم برگزاری مستمر بازدید ها و جلسات در خصوص بررسی و حل مشکلات پروژه های مسکن ملی تاکید کرد و گفت: ما در کنار پیمانکاران هستیم و با تمام توان درصدد حل مشکلات خواهیم بود.