شناسهٔ خبر: 12185 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی خبر داد؛

خارج شدن هواپیمای MD82 از باند فرودگاه تبریز / انتقال مسافران به ترمینال مسافری

ايران ايرتور به گفته مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی یک هواپیمای "MD82 هواپیمایی ايران ایرتور " از باند فرودگاه تبریز خارج شد.این هواپیما در ساعت ۱۲:۳۰امروز دوشنبه -۳۰ شهریور ما ه- از مشهد به فرودگاه تبریز فرود داشت که موقع دور زدن چرخ جلوی آن از باند خارج شد.

مصطفی صفایی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اعلام خبر وقوع حادثه خروج هواپیمای مشهد-تبریز از باند فرودگاه تبریز، درباره جزئیات این سانحه گفت: هواپیمای MD82 هواپیمایی ايران ایرتور با شماره پرواز ۹۰۰ از مبدا مشهد، در فرودگاه تبریز دچار حادثه شد.

وی افزود: این هواپیما در ساعت ۱۲:۳۰ در فرودگاه تبریز فرود داشت که موقع دور زدن چرخ جلوی آن در انتهای باند ۳۰ چپ فرودگاه از باند خارج و وارد خاکی می‌شود.

صفایی ادامه داد: هم‌اکنون هواپیما به پارکینگ منتقل شده است تا نماینده سازمان استاندارد پرواز برای پرواز بعدی آن را چک کند و اجازه پرواز صادر شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی در پایان با بیان اینکه پس از حادثه  ۱۵۱ مسافر درون هواپیما توسط شرکت خدمات فرودگاهی به ترمینال مسافری رفتند، افزود: بار این مسافران نیز سریعا به آن‌ها تحویل داده شد و همه مسافران به سلامت فرودگاه را ترک کردند.

نظر شما