شناسهٔ خبر: 121854 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران:

بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان در پروژه نهضت ملی مسکن قرچک همیار باشند

محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در راستای سرعت بخشی به عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق و گاز و بانک‌ها خواست تا با این پروژه‌ها همیاری کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(تهران)، خلیل محبت خواه از پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه ۳۳۶ واحدی نهضت ملی مسکن قرچک خبر داد و گفت: در حال رفع مشکل زه کشی آب‌های سطحی، تکمیل قالب‌ها و ادوات و طی مراحل کاری عملیات اجرایی هستیم اما باتوجه به عدم تزریق به موقع تسهیلات بانکی پروژه از پیشرفت مناسبی برخوردار نیست.

وی افزود: دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق، فاضلاب و گاز نیز باید با طرح جهش تولید مسکن همراه باشند، این طرح مختص وزارت راه نبوده بلکه مهمترین طرح دولت سیزدهم در راستای خانه دار شدن ۴ میلیون خانوار ایرانی است.

محبت خواه خاطرنشان کرد: پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن را در شهرستانها رصد کرده و برای مشکلات موجود از توان شهرستانها (فرمانداران،شهرداران و نمایندگان مجلس) کمک می گیریم .

وی تاکید کرد که جلسات شورای مسکن در شهرهای استان می بایست ماهانه برگزار شده و مشکلات و پیشنهادات افزایش سرعت عملیات اجرایی بررسی شده , مورد توفیق قرار گرفته و وارد فاز عملیاتی شود.