شناسهٔ خبر: 121871 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با آغاز هفته حمل و نقل و راهداری انجام می‌شود؛

برپایی میزخدمت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در مصلی‌های نماز جمعه

میزخدمت اصفهان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد: روز جمعه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۱ همزمان با آغاز هفته حمل و نقل و راهداری و با هدف بررسی مسائل و مشکلات مردم، میزخدمت در مصلی‌های نماز جمعه استان اصفهان برپا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ حسن کحال‌زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته حمل و نقل و راهداری، میز خدمت ادارات راه و شهرسازی در مرکز استان و شهرستان‌های استان اصفهان بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی روز جمعه در محل مصلی نماز جمعه دایر می‌شود.  

وی افزود: مردم عزیز استان اصفهان می‌توانند روز جمعه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۱ با حضور در مصلی‌های نماز جمعه و ملاقات چهره به چهره با مسئولان ادارات راه و شهرسازی به بیان مسائل و مشکلاتشان در حوزه‌های راه و شهرسازی بپردازند.  

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: در این ملاقات مردمی، معاونین اداره‌کل راه و شهرسازی استان در مرکز استان اصفهان و رؤسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان های تابعه به همراه چند تن از کارشناسان در شهرستان مربوطه، پاسخگوی سوالات مردمی بوده و به مشکلات آنان رسیدگی می‌کنند.  

وی با بیان اینکه تسریع در خدمات‌رسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات به مردم یکی از مهمترین مزیت‌های برپایی میز خدمت است. خاطرنشان کرد: در راستای رفع مشکلات مردمی، میزخدمت در شهرستان‌های استان در فواصل مختلف با اطلاع رسانی قبلی برپا می‌شود و مردم در فضایی صمیمی، به پاسخ و یا راهکار مناسب در زمینه مورد نظر دست می‌یابند.