شناسهٔ خبر: 121927 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کسب رتبه سوم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در جشنواره شهید رجایی

راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از کسب رتبه سوم در جشنواره شهید رجایی ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، زینب اورکی معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: در فرایند ارزیابی بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۰ ، این اداره کل با کسب امتیاز ۱۸۵۷/۰۹، رتبه سوم در شاخص های عمومی و اختصاصی را کسب کرد.

وی با بیان اینکه کسب این رتبه بیانگر تحقق ۹۳ درصدی اهداف تعیین شده در سال گذشته است، افزود: شاخص های اختصاصی که پیش تر توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تعیین و به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها ابلاغ شده، شامل نسبت جذب اوراق خزانه تسویه بدهی دولت به کل اعتبارات دستگاه اجرایی، نسبت جذب هزینه های جانبی دستگاه اجرایی به کل اعتبار دستگاه اجرایی، مشارکت در برگزاری و فعالیت در هفته پژوهش  و فناوری و ... هستند که مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرد.

معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تصریح کرد: کسب این رتبه حاصل تلاش و مساعی ارزشمند تمامی کارکنان متخصص و متعهد اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خوزستان در پیشبرد برنامه ها و سیاست های سازمانی است.

اورکی اذعان کرد: امیدوار هستیم با تداوم این تلاش ها، در جشنواره سال جاری شاهد کسب عنوان برتر توسط این اداره کل باشیم.