شناسهٔ خبر: 121959 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با ابلاغ مدیرکل راه و شهرسازی استان انجام شد؛

انتصاب سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری

معارفه معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با ابلاغ مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، کامران رهی به عنوان سرپرست معاونت مسکن و ساختمان این اداره کل معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، حسینعلی مقصودی در نشست معارفه معاون مسکن و ساختمان، با اشاره به حدود وظایف و مأموریت ها در حوزه راه و شهرسازی، حضور نیروهای متخصص در این مجموعه را ضروری خواند و گفت: حوزه مسکن با برنامه هایی همچون نهضت ملی مسکن، بازآفرینی شهری، پروژه های مشارکتی، آماده سازی و پاسخگویی نیازمند همکاری بیش از پیش بین بخشی و تلاش شبانه روزی است.

وی همدلی را در پیشبرد فعالیت ها لازم دانست و افزود: امیدواریم با همفکری و عزم جدی بتوانیم وظیفه ای که برعهده داریم بخصوص در تأمین مسکن را به نحو شایسته پیش ببریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ماندگارترین ویژگی دوران مسئولیت را تأثیر خدمت صادقانه عنوان کرد و ادامه داد: آثار حرکت ماندگار و مؤثر به یقین برای همیشه در اذهان باقی خواهد ماند.

مقصودی همچنین با اشاره به خدمات مرحوم مهندس رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص وزارت راه، ایشان را فردی شایسته، بی ریا و به دور از تجملات و تشریفات معرفی و برای مهرداد بذرپاش وزیر جدید راه و شهرسازی آرزوی موفقیت کرد.

در پایان این نشست کامران رهی بعنوان سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری معرفی و از خدمات اسکندر امینی و هادی باقری در طول تصدی این سمت تقدیر شد.