شناسهٔ خبر: 168331 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید استاندار هرمزگان از پروژه تکمیل پل گچین و راه‌های طرفین

بازدید استاندار  هرمزگان از  پروژه تکمیل پل گچین و راههای طرفین1 استاندار هرمزگان از پروژه تکمیل پل گچین و راههای طرفین بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی هرمزگان، مهدی دوستی در ساعات اولیه صبح امروز چهارشنبه با حضور میدانی در محور خمیر _ بندرعباس، از نزدیک پیگیر حل مشکلات این مسیر شد. 

استاندار هرمزگان در حاشیه این بازدید که سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی، دهدشتیان مدیر طرح‌های شرکت ساخت و توسعه در هرمزگان و خواستار فرماندار شهرستان خمیر وی را همراهی می‌کردند، اظهار کرد: عمده مشکل این مسیر ۸ کیلومتری تکمیل یک دستگاه پل بزرگ به طول ۶۶۰ متر است که باید با همکاری همه دستگاه‌های متولی هر چه سریع‌تر به صورت کامل احداث و به کریدور جاده‌ای ساحلی جنوب کشور متصل شود. 

استاندار هرمزگان وضعیت احداث و تکمیل پل گچین را نیازمند ارزیابی جدی دانست و افزود: این پل دوقلو دارای ۳۳ دهانه ۲۰ متری است و ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با  تکمیل و احداث کنار گذر محور گچین به بندرعباس حذف نقطه حادثه‌خیز محور بندرعباس – بندر خمیر را در پی خواهد داشت.