شناسهٔ خبر: 121993 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره فن آوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد:

پشتیبانی از بالغ بر ۲۰ سامانه تحت وب راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی

مرکز مدیریت راههای آذربایجان غربی رئیس اداره فن آوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از پشتیبانی بالغ بر ۲۰ سامانه تحت وب توسط این اداره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، افشین معزز رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با تشریح مهم‌ترین اقدامات و عملکرد این اداره در سال جاری تاکنون گفت : نیاز سنجی و خرید انواع وسایل مورد نیاز مربوط به رایانه و وسایل جانبی آن و نصب و پشتیبانی و انجام تنظیمات لازم بر روی برنامه های کاربردی برای همکاران ستادی ، ادارات شهرستانی و پایانه های مرزی ، همچنین پشتیبانی از بالغ بر ۲۰ سامانه تحت وب از قبیل اتوماسیون اداری برید، شبکه دولت، سامانه شهاب، تدکار، اضافه تناژ و غیره گوشه ای از این اقدامات بوده است.

وی حفظ و به روز نمودن سیستم های یارانه ای و شبکه ها و ارتقای سیستم عامل و نیز جداسازی فیزیکی اینترنت از اینترانت ، پشتیبان گیری از اطلاعات کلیه سرورهای اداره کل ، برگزاری جلسات ویدئو کنفرانسی،  اجرای شبکه فیبر نوری و کابل مسی برای کلیه ارگان‌های مستقر در پایانه های مرزی را به عنوان سایر اقدامات انجام شده این اداره ذکر کرد.

معزز افزود : اداره فن آوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در زمان تردد زائران اربعین حسینی علیه السلام از طریق پایانه مرزی تمرچین برای ۳۰ گیت موقت مستقر در این پایانه مرزی شبکه و تجهیزات لازم را فراهم کرد.

این مقام مسئول اظهار داشت : خدمات خرید و نصب ، پشتیبانی و نگهداری از دوربین های نظارت تصویری در کلیه پایانه های مرزی استان نیز تحت نظر اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی انجام می‌شود.