شناسهٔ خبر: 122083 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری میز خدمت استان زنجان با حضور مدیر کل و معاونین راه و شهرسازی

دیدار مردمی اسماعیلی مدیر کل زنجان میز خدمت با حضور مدیر کل و معاونین راه و شهرسازی استان زنجان در راستای پاسخگویی به سوالات و مسائل متقاضیان مسکن ملی روز جمعه ۲۵ آذرماه در محل مصلی نماز جمعه شهر زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، ظهر جمعه دیدار مردمی  اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، رحیم توسلیان معاون معمای و شهرسازی، سعید شاهین فر معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی و سید محمد خلیلی رئیس حراست اداره کل در محل مصلای نماز جمعه شهر زنجان در راستای پاسخ‌گویی به سوالات متقاضیان نهضت ملی  مسکن برگزار شد. 

در این دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات متقاضیان نهضت ملی  مسکن قرار گرفت. 

اصغر اسماعیلی با تاکید بر اینکه با تمام توان و جدیت به دنبال رفع مسائل و مشکلات متقاضیان نهضت ملی  مسکن در استان هستیم، گفت: من در جایگاه مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان نماینده متقاضیان در زمینه ساخت مسکن بوده و پیگیر رفع مشکلات و تحقق خواسته های متقاضیان هستم.

وی بر لزوم همراهی متقاضیان مسکن با اداره کل راه و شهرسازی برای تحقق اهداف زمینه ساخت نهضت ملی  مسکن تاکید کرد و بیان داشت: تحقق اهداف متقاضیان و اداره کل در زمینه ساخت مسکن در فضای آرام و به دور از تنش محقق می شود و برای دست یابی به این امر باید همکاری و همراهی  لازم انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: تسهیلات پرداختی متقاضیان توسط بنده امضا شده و به پروژه های مسکن ملی تزریق می شود. 

اسماعیلی با بیان اینکه تعیین قیمت برای پروژه های نهضت ملی مسکن به مولفه های متعدد بستگی دارد، یاد آورشد: تعیین قیمت مسکن ملی در دست بنده و مجموعه راه و شهرسازی نیست و آورده مردمی با توجه به قیمت  روز مصالح ساختمانی تعیین می شود. 

وی با اشاره به اینکه پروژه نهضت ملی  مسکن با آورده متقاضیان، آورده بانکی و زمین رایگان که توسط اداره کل راه و شهرسازی تامین می شود ساخته خواهد شد، گفت: دولت به غیر از این سه بخش، منبع مالی مشخصی برای ساختن مسکن ندارد. 

ساخت مسکن مطمئن،با کیفیت و استاندارد از اهداف مهم اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برای متقاضیان مسکن ملی در استان است. 

گفتنی است بیش از ۳۰۰ نفر از نمایندگان متقاضیان مسکن ملی در این دیدار صمیمی مشکلات خود را مطرح کردند.