شناسهٔ خبر: 122093 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی به مناسبت ۲۶ آذر ماه روز حمل و نقل

اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی طی پیامی به شرح ذیل فرا رسیدن ۲۶ آذر ماه روز حمل و نقل را به فعالان عرصه حمل و نقل تبریک گفت.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان رضوی، عباس یوسف زاده مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی طی پیامی به شرح ذیل فرا رسیدن ۲۶ آذر ماه روز حمل و نقل را به فعالان عرصه حمل و نقل تبریک گفت متن پیام به شرح زیر است:

 ۲۶ آذر روز ملی سپاس از فعالان عرصه صنعت حمل و نقل کشور است و به پاس خدمات طاقت فرسای ناوگان خستگی ناپذیر حمل و نقل و برای آگاهی هرچه بیشتر جامعه، با نقش و جایگاه اساسی بخش حمل و نقل در اقتصاد ایران زمین، به عنوان «روز حمل و نقل» انتخاب شده است .

حمل و نقل در جامعه امروزی نقش تاثیر گذاری در همه میادین داشته و جزئی از زندگی افراد آحاد جامعه به شمار می‌رود و موفقیت در این عرصه تلاش همگان را می طلبد.

بدینوسیله فرا رسیدن ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل را به تمامی دست اندرکاران صنعت حمل و نقل جاده ای، هوایی، ریلی و دریایی و متخصص حوزه راه، ترافیک و حمل و نقل به ویژه به همکاران حوزه مهندسی و ساخت و اداره هماهنگی حمل و نقل این اداره کل تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و سربلندی همه عزیزان زحمت کش در این عرصه را از خداوند منان خواستارم.