شناسهٔ خبر: 122105 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آستانه هفته حمل و نقل و راهداری انجام شد؛

استقرار میز خدمت ادارات راه و شهرسازی سطح استان اصفهان در مصلی نماز جمعه

استقرار میز خدمت ادارات راه و شهرسازی سطح استان اصفهان در مصلی نماز جمعه رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در آستانه هفته حمل و نقل و راهداری، میزخدمت راه و شهرسازی در محل مصلی نماز جمعه مرکز استان و شهرستان‌های تابعه برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ حسن کحال‌زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: در آستانه هفته حمل و نقل و راهداری سال ۱۴۰۱، میز خدمت راه و شهرسازی بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی روز جمعه در محل مصلی نماز جمعه در شهر اصفهان و شهرستان‌های تابعه دایر شد.  

وی افزود: این تمهید با هدف اطلاع رسانی و تعامل مستقیم با مردم و پاسخ به سئوالات و رسیدگی به مشکلات آنان انجام گرفت.  

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: مردم عزیز در سطح استان اصفهان با حضور در مصلی نماز جمعه شهر اصفهان و سایر شهرستان‌های استان و ملاقات چهره به چهره با مسئولان ادارات به بیان مسائل و مشکلاتشان در حوزه‌های راه و شهرسازی پرداختند.   

وی گفت: در این ملاقات مردمی، مسئولان اداره‌کل راه و شهرسازی استان در مرکز استان اصفهان و رؤسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان های تابعه به همراه چند تن از کارشناسان در شهرستان مربوطه، پاسخ‌گوی سوالات مردمی بوده و به مشکلات آنان رسیدگی می‌کنند.  

کحال‌زاده عنوان کرد: میز خدمت نماز جمعه مکانی بی واسطه برای شنیدن مشکلات و فرصتی بی نظیر برای خدمت به مردم است.