شناسهٔ خبر: 122108 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به مناسبت هفته حمل‌ونقل

فریبرزکرمی - مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان استان کرمانشاه طی پیامی فرا رسیدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری راتبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)، فریبرز کرمی مدیرکل راهدارای و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه طی پیامی فرارسیدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:

در سرزمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سهم تلاش هرکس مورد ستایش و سپاسگزاری قرار گرفته است؛ بی شک در این میان،  تلاشگران حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای بویژه رانندگان و راهداران خدوم از جایگاه ویژه¬ای برخوردار هستند که به همین منظور در تقویم این مرز و بوم، "۲۶ آذر لغایت ۱ دی ماه" به عنوان هفته "حمل و نقل، رانندگان و راهداری" مزین گشته است.

رانندگان، زحمتکشان بی ادعا در ۲۶ آذر ۱۳۶۲بنابر فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) لبیک گویان در شرایط خاص و جهادی؛ تخلیه بنادر را به انجام رسانده و چرخه حیات کشور را به حرکت درآوردند و بی هیچ چشم داشتی، لحظه ای از این خدمت غافل نشدند.

از سوی دیگر؛ راهداران، سفیران آرامش در جاده ها، سخت کوش و همیشه بیدار در هر ساعت از شبانه روز می کوشندبه منظور تردد ایمن در راه ها و تأمین نیازهای زیرساختی حوزه حمل و نقل جاده ای که شریان حیاتی اقتصادی کشورند، در جریان باشد و چه بسیار راهدارانی که در راه خدمت به هموطنان؛ جان برکف در راه انجام وظیفه مصدوم و حتی به فیض رفیع شهادت در خدمت نائل می شوند تا آسایش و آرامش برای کاربران جاده ای محقق گردد، به پاس زحمات و رشادت ها روز یکم دی ماه روز "راهدار" نامگذاری شده است.

ضمن ارج نهادن به خدمت¬ خالصانه یکایک فعالان حوزه راهداری و حمل و نقل جاده¬ای، هفته"حمل و نقل، رانندگان و راهداری" را به همه همکاران عزیز، معاونین، رؤسای ادارات و کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای، رانندگان شریف و امانت دار، انجمن های صنفی بخش کالا و مسافر، پیمانکاران و  سایر ارگان های دخیل در امر راهداری و حمل و نقل جاده ای تبریک عرض می نمایم.

امید است در سایه الطاف الهی و در راستای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و سرافراز باشید.