شناسهٔ خبر: 122119 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی به مناسبت هفته حمل‌ونقل

پیام مدیر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی طی پیامی فرارسیدن هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی طی پیامی فرارسیدن هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

رانندگان حمل و نقل و راهداران، خادمان بی ادعای عرصه جاده ها و خدمت رسانی به مردم هستند که خالصانه و خستگی ناپذیر، ماموریت شغلی خود را انجام می دهند و با تکیه بر وجدان بیدار، وظیفه شناسی و مسئولیت پذیری به عنوان خدمتگزاران نظام در پیشرفت و توسعه کشور نقش خود را ایفا می کنند.

فرا رسیدن هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری (۲۶ آذر الی یکم دیماه ) مجالی برای قدردانی از خدمات طاقت ‌فرسای دست‌اندرکاران خستگی‌ناپذیر حوزه حمل ‌و نقل و مجاهدت‌های بی وقفه راهداران و خانواده های صبور آنان است.

لذا  اینجانب این هفته را که یادآور حماسه آفرینی غیور مردان ایران اسلامی در عرصه حمل و نقل به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس، همچنین ارج نهادن به تلاشهای شبانه روزی حافظان راههاست به تمامی فعالان، شاغلان، دست اندرکاران حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تبریک عرض می نمایم و باور دارم تأثیرگذاری حوزه راهداری و حمل و نقل در اقتصاد کشور، در گرو از خودگذشتگی و تلاش خالصانه رانندگان شریف، اصناف و شرکت های فعال، راهداران تلاشگر و فعالان صدیقی است که اراده آنان بر مدار بالندگی حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار گرفته است.

ضمن ادای احترام به این تلاش ها و خدمات، از درگاه الهی، سلامت و توفیق روزافزون برای تمامی فعالان این عرصه مسئلت می نمایم.