شناسهٔ خبر: 122136 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن هفته حمل‌ونقل

عطاء اله اکبری.jpg مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان طی پیامی فرارسیدن هفته حمل و نقل و راهداری را به خانواده بزرگ حمل و نقل، فعالان، دست اندرکاران و شاغلان گرانقدر این صنعت مهم تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)؛ عطاء اله اکبری مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان طی پیامی فرارسیدن هفته حمل و نقل و راهداری را تبریک گفت.  

متن پیام به این شرح است: 

۲۶ آذر ماه به پاس خدمات طاقت فرسای ناوگان خستگی ناپذیر حمل و نقل کشور و با توجه به نقش و جایگاه اساسی این بخش در اقتصاد ایران اسلامی به عنوان روز حمل و نقل انتخاب شده است.

بی تردید کارآمدی، روز آمدی و توانمندی بخش‌های مختلف صنعتی، تولیدی، خدماتی و اجرای طرح ‌های سترگ توسعه و عمرانی در سایر بخش ها و جغرافیایی مرهون پویایی و بالندگی صنعت حمل و نقل است، روز حمل و نقل در تاریخ تحولات تاریخی ما، ایامی سرنوشت ‌سازی بوده و نقشی تعیین کننده در شکل گیری و انسجام شبکه حمل و نقل کشور ایفا کرده است.

 اینجانب ضمن ارج نهادن به خدمات دلسوزانه و تلاشهای خالصانه فعالان و متولیان این بخش، فرارسیدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را به تمامی زحمت کشان این صنعت در حوزه‌های مختلف حمل و نقلی که بستر این خدمت رسانی را فراهم می نمایند تبریک گفته و از درگاه حضرت احدیت برای این عزیزان سلامتی و موفقیت روز افزون مسئلت می نمایم.