شناسهٔ خبر: 122137 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان عنوان کرد؛

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان به مناسبت هفته حمل و نقل

تصویر هفته حمل و نقل-هرمزگان مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان در پیامی فرا رسیدن هفته حمل و نقل را تبریک گفت.

به گزارش ‍پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)، عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی حمل و نقل استان هرمزگان ۲۶ آذرماه آغاز هفته حمل ‌و نقل و ۱ دی ماه روز راهدار را به کلیه دست‌اندرکاران این عرصه تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

ملل شرق با توجه به قدمتشان دارای گنجینه های ارزشمندی از تمدن بشری هستند و شهر نیز به عنوان مهد آثار مختلف تمدن در این جوامع مطرح است، کشور ایران نیز بدین سابقه طولانی تمدن از این آثار بی بهره نبوده است، راه و راهسازی در میان ایرانیان در دوران باستان و دوره های پس از آن همواره یک ضرورت بوده است، بر همین اساس باید علل گرایش ایرانیان به راهسازی و به تبع آن توسعه و افزایش مهارت شان را در این بخش تا اندازه زیادی ناشی از شرایط و ویژگیهای حاکم بر سرزمین ایران دانست. در این بین هرمزگان به جهت موقعیت کم‌نظیر جغرافیایی و برخورداری از اکثر مدهای حمل و نقلی؛ جاده ای، ریلی، دریایی، هوایی و... بسیار حائز اهمیت بوده و همیشه از قدیم الایام به عنوان شاهراه عبوری کشور شناخته شده است.

اینجانب ضمن ارج نهادن به خدمات دلسوزانه و تلاشهای خالصانه تک تک شما عزیزان و دیگر فعالان و متولیان بخش حمل و نقل استان از درگاه خداوند منان سلامت، سعادت و توفیق روز افزون تان را در تداوم ارائه خدمت مسئلت می نمایم.