شناسهٔ خبر: 12214 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

ایران‌ایرتور بابت تاخیرهای پروازی این شرکت از مردم عذرخواهی کرد

ایران ایرتور مدیرعامل شرکت ایران ایرتور گفت: در هفته گذشته بروز برخی تأخیرات و مشکلات ناخواسته در پروازهای ایران ایرتور موجب شرمندگی مجموعه این شرکت در برابر مردم و مسافران شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از روابط عمومی ایران ایرتور، احمد خلیلی اظهار کرد: تنها تاکید ما بر رعایت اصل ایمنی پرواز و سلامت مسافران عزیز کشورمان بوده است چراکه انجام پروازی ایمن برای ما و همه کارکنان این صنعت از اهم امور و حتی از حیثیت مان ارجح تر است.

وی افزود:‌ به رغم تلاش های انجام شده برای کاهش و جبران خسارت وارده به مسافران محترم، اینجانب به عنوان خدمتگزار در صنعت هوایی کشور، ضمن عذرخواهی از همه عزیزانی که به نوعی دچار ضرر و زیان شده اند، اطمینان می دهم که تمامی تلاش و توان خود و همکاران مان را برای بهبود و ارتقاء خدمات به کار خواهیم گرفت.

خلیلی گفت: ‌توسعه منابع انسانی به عنوان اصلی ترین سرمایه شرکت، بهسازی و نوسازی ناوگان، افزایش ضریب کیفی و ایمنی فعالیت های جاری برای انجام پروازهای ایمن، ارتقاء سطح رضایت مندی ذینفعان با رویکرد مشتری مداری، بهبود مستمر فعالیت ها و فرآیندها مبتنی بر سیستم مدیریت کیفیت توسعه و ارتقاء فن آوری اطلاعات، نهادینه کردن فرهنگ سازمان تخصصی در شرکت و کسب سهم منطقه در بازار تقاضای حمل و نقل داخلی و خارجی نیز از اهداف شرکت ایران ایرتور است که با تمام توان در حال اجرایی کردن آن هستیم./

نظر شما