شناسهٔ خبر: 122179 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی به مناسبت فرارسیدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری

علیزاده مدیرکل راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی فرارسیدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری پیام تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی در پیام اورجعلی علیزاده؛ مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان آمده است:

هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری هر سال یادآور حماسه بسیج دست اندرکاران بخش حمل ونقل جاده ای برای تخلیه کالاهای وارداتی در بنادر به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و حضور آنان دریک آزمون بی نظیر سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و یک روز درخشان در تاریخ حمل‌ونقل کشورو  خدمات شایسته راهداران صبور وزحمتکش درنگهداری راههای بین شهری می باشد.  

این ایام مناسب‌ترین فرصت برای ارج نهادن به خدمات و تلاشهای خانواده بزرگ راهداری وحمل ونقل جاده ای در استان و یاریگران  آن می باشد.

بدین وسیله ضمن قدردانی از زحمات همه دست اندکاران حمل ونقل جاده ای وراهداران عزیز در این حوزه، هفته حمل ونقل، رانندگان وراهداری(۲۶ آذر الی ۱ دی) را  تبریک عرض نموده و  از خداوند متعال توفیق روزافزون   درتلاش برای اعتلای صنعت حمل ونقل جاده ای  وراهداری  استان آذربایجان شرقی را مسلت می نمایم.