شناسهٔ خبر: 122231 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هرسین:

پروژه بهسازی راه‌های روستایی شهرستان هرسین پیمان سپاری شد

عملیات روکش آسفالت راه روستایی - کرمانشاه رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان هرسین گفت: پروژه بهسازی راه های روستایی شهرستان هرسین پیمان سپاری شده است و بنا به اولویت راه‌های روستایی آسفالت خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) فرهاد احمدی اظهار کرد: پروژه بهسازی راه های روستایی شامل شهرستان های هرسین، صحنه و کنگاور پیمان سپاری شده و پیمانکار آن از تیرماه امسال مشغول به کار بوده و در حوزه شهرستان هرسین بهسازی راه های روستایی چشمه کبود، سرخوند، برناج، آزان وازان، بزن آباد، برآفتاب، کلکشوند علیا و روکش محور پل چهر به سمت چشمه کبود به طول دو کیلومتر مد نظر بوده است.

وی افزود: در محور بیستون راه روستایی سراب برناج آسفالت شده و  راه روستایی روستای داودی علیا از توابع بخش مرکزی  به سمت تلیاب هم جزء همین پیمان و در اولویت های بعدی است که در آینده آسفالت خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان هرسین تصریح کرد: صنایع واقع شده در مسیر های منتهی به سمت پتروشیمی پلیمر و آمونیاک برای سهولت در تردد و دسترسی به ایستگاه قطار در نظر دارند که یک پل را احداث کنند برهمین مبنا دنبال دریافت موافقت نامه هایی در این زمینه از اداره راه و شهرسازی هستند.