شناسهٔ خبر: 122249 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برپایی میز خدمت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان

میز خدمت نماز جمعه سمنان.jpg همزمان با هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری و به منظور اطلاع رسانی و پاسخگویی به شهروندان در حوزه فعالیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان میز خدمت جهادی با حضور مدیر کل در مصلی نماز جمعه مرکز استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سمنان)، احسان منصورکیایی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در حاشیه برپایی میز خدمت گفت: برگزاری میز خدمت در راستای حقوق شهروندی، ارتباط نزدیک دولت با مردم و پاسخگویی مسئولان است و تحقق یافتن بخشی از مطالبات مردمی ‌و ارائه خدمات مطلوب در حوزه‌های‌ مختلف خدمت‌رسانی از اهداف برپایی میز خدمت است.

منصورکیایی افزود: برپایی میز خدمت در مکان‌های عمومی مانند مصلای نماز جمعه فرصتی خوبی برای عزیزانی است که به خاطر مشغله‌کاری فرصت حضور در ادارات را ندارند و با برپایی میز خدمت بصورت چهره به چهره مشکلات خود را مطرح و راهکارها و راهنمایی‌های لازم برای رفع این مشکلات و درخواست‌های آنان ارائه می‌شود.

وی ضمن اظهار امیدواری از رضایت مردم در برپایی میز خدمت ادامه داد: با توجه به اهمیت رفع مشکلات و درخواست‌های مردمی، برگزاری میز خدمت در اولویت برنامه های این اداره کل قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خدمت جهادی را شاخصه اصلی مدیران دولت سیزدهم و مدیران استان دانست و ادامه داد: لازم است همگی به دور از تبلیغات دشمن در جهت به ثمر نشستن اهداف دولت و همچنین پیشرفت استان سمنان تلاش کنیم.

شایان ذکر است مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان پیش از ظهر امروز در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهر سمنان حضور یافت و ضمن دیدار با مردم و پاسخگویی به سؤالات آنان، گزارشی از روند خدمات دولت مردمی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارائه کرد.