به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، حسینعلی مقصودی در حاشیه برپایی میز خدمت گفت: برگزاری میز ارتباط مردمی در راستای حقوق شهروندی، ارتباط نزدیک دولت با مردم و پاسخگویی مسئولان است و تحقق یافتن بخشی از مطالبات مردمی و ارائه خدمات مطلوب در حوزههای مختلف خدمترسانی از اهداف برپایی این نشست هاست.
وی افزود: برپایی میز خدمت در مکانهای عمومی مانند مصلای نماز جمعه فرصتی خوبی برای عزیزانی است که به خاطر مشغلهکاری فرصت حضور در ادارات را ندارند و با برپایی میز خدمت بصورت چهره به چهره مشکلات خود را مطرح و راهکارها و راهنماییهای لازم برای رفع این مشکلات و درخواستهای آنان ارائه میشود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن اظهار امیدواری از رضایت مردم در برپایی میز خدمت ادامه داد: با توجه به اهمیت رفع مشکلات و درخواستهای مردمی، برگزاری میز خدمت در اولویت برنامه های این اداره کل قرار دارد بطوریکه در طول یکماه گذشته دوبار این برنامه در مصلی شهرکرد توسط راه و شهرسازی استان انجام شده است.
مقصودی خدمت جهادی را شاخصه اصلی مدیران دولت سیزدهم و مدیران استان دانست و ادامه داد: لازم است همگی به دور از تبلیغات دشمن در جهت به ثمر نشستن اهداف نظام و دولت مردمی و همچنین پیشرفت استان تلاش کنیم.
شایان ذکر است مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و معاونین املاک و حقوقی، مسکن و ساختمان و معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان نیز در این نشست ارتباط مردمی حضور داشتند.
نظیر میز ارتباط مردمی در تعدادی از شهرستان های استان نیز برگزار شد.