شناسهٔ خبر: 122308 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دومین روز هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری صورت پذیرفت ؛

تجدید میثاق کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با آرمان های انقلاب اسلامی

غبارروبی گلزار شهدا استان مرکزی گلزار شهدای اراک با حضور مدیرکل، معاونین، جمعی از کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ،غبار روبی و عطرافشانی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی به همراه معاونین، کارکنان و روسای حراست وروابط عمومی اداره کل ، با حضور در گلزار شهدای اراک ضمن غبار روبی مزار مطهر شهدا با آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به این موضوع که قرار گرفتن در مسیر شهدا انقلاب اسلامی را بیمه می کندافزود :هر برگ از تاریخ زرین ایران اسلامی و عزیزمان، مزین به ثبت رویدادهایی است به رنگ خون شهدا، به بلندای قامت ایثارگران، به غنای افتخارات اندیشمندان و جانفشانی تلاشگرانی که روز به روز موجب گرانسنگی این تاریخ دیرینه گشته است.
جهانی با بیان اینکه رمز پایداری این نظام عمل به حرکت در مسیر شهدا است و سربلندی و اقتدار انقلاب اسلامی حاصل خون شهدا است افزود: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان و تجلیل از مقام شامخ شهدا از جمله منویات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب میباشد و ابراز امیدواری کرد که امانت‌دار و میراث دار خوبی برای شهدای عزیزمان باشیم