شناسهٔ خبر: 122347 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در نشست هم‌اندیشی مشاورین امور ایثارگران مجموعه وزارت راه و شهرسازی مطرح شد؛

ضرورت تلاش همگانی برای تحقق تمدن نوین اسلامی در کشور

نشست نشست هم‌اندیشی مشاورین امور ایثارگران شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران شهرهای جدید، نشست هم‌اندیشی مشاورین امور ایثارگران شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی با حضور علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، حمید مردانیان مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران و فرماندهان بسیج و نمایندگان این حوزه در شرکت‌های تابعه وزارتخانه متبوع در محل شرکت عمران شهرهای جدید برگزار شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در آغاز جلسه با اشاره به روحیه جهادی، از خودگذشتگی و فرهنگ بسیجی در جمعیت ایثارگران کشور بیان کرد: به درستی این ویژگی ها باید چراغی روشن برای هدایت همگی ما در مسیر پیش رو باشد؛ چراکه امروز به نقطه ای رسیدیم که با وجود تمامی قله های صعود در زمان هشت سال جنگ تحمیلی و آبیاری نهال انقلاب اسلامی شاهد سو استفاده دشمن بیرونی از جوانان داخلی کشور هستیم که باید این مسئله را مورد توجه قرار دهیم.

جعفری در ادامه سخنان خود ایثارگران را علمداران انتقال فرهنگ مذکور در جامعه قلمداد کرد و افزود: این رسالت با توجه به شرایط فعلی جامعه، امری بسیار سنگین و سخت به شمار می رود و از همین منظر بیان کننده اهمیت بالای جایگاه سازمانی شما خواهد بود که قطعا رسالتی اخروی و دنیوی برای شما عزیزان محسوب می شود.
این مقام مسئول در پایان سخنان خود به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر ظهور و تحقق تمدن نوین اسلامی نیز تأکید کرده و از همه همکاران خواست تا در این راه مصمم باشند.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران نیز در این جلسه با اشاره به شرایط فعلی کشور و بررسی وضعیت ایثارگران در سطح مجموعه و جامعه خاطرنشان کرد: قطعا باید با توجه به راه گذشتگان نکات منفی را از مسیر پیش رو برداشته و به جای آن نقاط مثبت را تقویت کنیم و تمامی تلاش خود را برای بهتر شدن وضعیت با همکاری یکدیگر به کار گیریم.