شناسهٔ خبر: 122445 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ادامه سفرهای درون استانی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام شد؛

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان از پروژه‌های عمرانی آران و بیدگل

سفرهای درون استانی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در ادامه سفرهای درون استانی خود از پروژه‌های در دست احداث شهرستان آران و بیدگل بازدید به عمل آورد و در خصوص تسریع اجرای پروژه‌ها رهنمودهای لازم را ارئه داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در ادامه سفرهای درون استانی خود با همراهی معاونین و رؤسای ذیربط این اداره کل به سمت شهرستان آران و بیدگل عزیمت کرد.  

بازدید از پروژه‌های عمرانی، راهسازی، مسکونی و شهری این شهرستان، بررسی مسائل و مشکلات احصاء شده و نشست با مسئولین آران و بیدگل در راستای پیگیری مباحث حوزه راه و شهرسازی، رفع موانع موجود و دستیابی به راهکار مناسب در این رابطه از برنامه‌های این سفر یک روزه بود.  

قاری قرآن در حاشیه بازدید از محور ابوزیدآباد به کاشان اظهار کرد: طول کل این محور ۲۸ کیلومتر است که تا کنون شش کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و ۱.۵ میلیارد تومان نیز هزینه شده است.  

وی با بیان اینکه ۱۵.۵ کیلومتر از این محور نیاز به مطالعه دارد اظهار کرد: ۳.۵ کیلومتر از پروژه با دو قرارداد جمعاً به مبلغ ۴.۶۱ میلیارد تومان در دست اجرا قرار دارد همچنین سه کیلومتر دیگر از مسیر در شرف انعقاد قرارداد است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص ادامه مسیر توضیح داد: با توجه به اینکه مسیر در مجاورت باند دوم بادرود به کاشان است مقرر شده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به اصلاح محور موجود (تعریض و روکش آسفالت) اقدام کند.  

وی ضمن بازدید از پروژه کنارگذر آران و بیدگل با حاضرین در محل پروژه به بحث و گفت‌وگو پرداخت و گفت: تلاش‌های بسیاری برای احداث این پروژه بعمل آمده است و به لطف خدا از ۴۳ کیلومتر طول کل این محور ۲۸ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده است.  

قاری قرآن بیان کرد: احداث جاده کنارگذر آران و بیدگل مهم‌ترین مطالبه مردم در حوزه راه و شهرسازی این شهرستان است که در حال پیگیری بوده همچنین این پروژه نقش مهمی در کاهش ترافیک شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل دارد.  

وی در ادامه سفر به شهرستان آران و بیدگل و در نشستی که با حضور مسئولان این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد: مسائل و مشکلات پیرامون پروژه های راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل را مورد بررسی قرار داد.