شناسهٔ خبر: 122592 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

حمل و نقل هوایی در هفته‌ای که گذشت؛

طراحی نرم افزار بومی صدور کارت پرواز و بالارفتن ضریب امنیتی اطلاعات مسافر در فرودگاه امام خمینی(ره)/ بهره‌برداری از ۱۰ پروژه فرودگاهی به ارزش ۴۵۰ میلیارد تومان در دهه فجر

نشست هوایی طراحی نرم افزار بومی صدور کارت پرواز و بالارفتن ضریب امنیتی اطلاعات مسافر در فرودگاه امام خمینی(ره) و بهره‌برداری از ۱۰ پروژه فرودگاهی به ارزش ۴۵۰ میلیارد تومان در دهه فجر از مهم‌ترین اخبار حوزه حمل‌ونقل در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ مهمترین اخبار حمل‌ونقل هوایی در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

عملیات اجرایی ساخت باند دوم شمالی فرودگاه امام خمینی(ره) به زودی آغاز می‌شود/۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در دست احداث است

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی(ره) گفت: عملیات احداث باند دوم شمالی فرودگاهی امام خمینی(ره) با ارزش بیش از هزار میلیارد تومان تا پایان سال آغاز خواهد شد.وی با اشاره به پتانسیل‌های فرودگاه که برخوردار از منطقه ویژه تجاری و اقتصادی است، گفت: منطقه ۲۴۰ هکتاری از این منطقه ۴ هزار هکتاری که ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار منطقه ویژه اقتصادی دارد، در دستور کار قرار گرفت که ۱۰۷ هکتار آن آماده بهره‌برداری است.

بهره‌برداری از ۱۰ پروژه فرودگاهی به ارزش ۴۵۰ میلیارد تومان در دهه فجر

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نشست خبری که در ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته برگزار شد، با بیان اینکه در دو حوزه ماموریت ویژه داریم، افزود: نخستین حوزه احداث و نوسازی فرودگاه‌های کشور و در حوزه دوم ناوبری است.

طراحی نرم افزار بومی صدور کارت پرواز/ بالارفتن ضریب امنیتی اطلاعات مسافر در فرودگاه امام خمینی(ره)

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: طراحی نرم افزار بومی صدور کارت پرواز توسط متخصصین ایرانی و به صورت دانش بنیان انجام شده است که بالارفتن ضریب امنیتی اطلاعات مسافر را در پی دارد.

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران پیشگام در دو راهبرد فناورانه و مردم‌پایه بودن

معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در جریان بازدید از ششمین نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک و صنایع وابسته با حضور در غرفه شرکت فرودگاه‌ها گفت: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در دو راهبرد مردم‌پایه بودن و فناورانه پیشگام است.

عامل انسانی مهم‌ترین مولفه صنعت هوانوردی است

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در حاشیه ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته عامل انسانی را مهم‌ترین مولفه صنعت هوانوردی دانست.

تفاهم نامه همکاری میان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و شرکت دانش بنیان ایرسا

در سومین روز از ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، در راستای حمایت از استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان، تفاهم نامه همکاری میان شرکت دانش بنیان ایرسا و هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

انجام ۱۵۵ پرواز جام جهانی

رئیس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران حاضر در نشست خبری صنعت هوانوردی ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته گفت: هدف ما ارائه خدمت متناسب با شأن مردم است.وی همچنین به ۱۵۵ پرواز جام جهانی در راستای مشتاقان دیدار این رقابت اشاره کرد.

ارتباط مردمی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با مخاطبان

همزمان با هفته حمل و نقل رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران همزمان با هفته حمل و نقل از طریق ارتباط تلفنی پاسخگوی سؤالات مردم بود.

برگزاری نشست خبری حوزه هوانوردی در حاشیه ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته

گزارش تصویری

پرواز با شبیه ساز هواپیمای ایرباس ۳۳۰ در غرفه نمایشگاهی شرکت هواپیمایی هما

در ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته پرواز با شبیه ساز هواپیمای ایرباس ۳۳۰ در غرفه نمایشگاهی شرکت هواپیمایی هما برای علاقمندان صورت گرفت

ترمیم باند فرودگاه آبادان 

مدیر فرودگاه آیت الله جمی آبادان از آغاز عملیات ترمیم باند این فرودگاه خبر داد.

تخفیف ۵ درصدی بر روی پروازهای داخلی و ۱۰ درصدی بر روی پروازهای خارجی هما

سرپرست روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی در ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته اعلام کرد: در این نمایشگاه تخفیف ۵ درصدی بر روی پروازهای داخلی و ۱۰ درصدی بر روی پروازهای خارجی هما اعمال می شود.