شناسهٔ خبر: 122594 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی؛

جلسه پیگیری و پایش مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

مصوبات سفر استانی ریاست جمهوری به سیستان و بلوچستان با حضور معاون برنامه­‌ریزی و مدیریت منابع، مدیران و کارشناسان استانی و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی جلسه پیگیری و پایش مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه پایش مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان سیستان و بلوچستان، روز سه شنبه مورخ ۲۹ آذرماه ۱۴۰۱ به منظور رصد آخرین وضعیت عملکردی مصوبات در حوزه راه و شهرسازی با حضور امیرمحمود غفاری معاون برنامه­‌ریزی و مدیریت منابع، مدیران و کارشناسان استانی و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در محل سالن جلسات معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع برگزار شد.

در این جلسه تمامی بند­های مصوبه استان شامل ۷ بند اصلی حوزه راه و شهرسازی  و ۱۵ پروژه احداث انواع راه مطرح و عملکرد و اقدامات دستگاه‌های مربوطه شامل بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه­‌ها، برنامه زمان‌بندی اجرای پروژه ها، ارائه و پروژه‌های قابل افتتاح در مناسبت‌های خاص سال‌جاری و سال ۱۴۰۲ تعیین شد.

گفتنی‌است در این راستا چالش‌های مربوط به اجرای هریک از پروژه‌ها مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و راهکارهای لازم جهت تسریع در اجرای مصوبات سفر در موعد مقرر در بند مصوبه، مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.