شناسهٔ خبر: 122617 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

روند اجرایی‌ ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی موضوع تفاهم وزارت راه وشهرسازی با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بررسی شد

قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) موضوع تفاهم‌نامه مشترک وزارت راه و شهرسازی و آن قرارگاه برای ساخت ۵۰۰ هزارواحد مسکونی بررسی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عصر امروز ۳۰ آذر در جهت پیگیری اجرایی‌سازی تفاهم‌نامه مشترک وزارت راه و شهرسازی با قرارگاه امام‌حسن‌مجتبی(ع) به عنوان توسعه‌گر و متولی ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی جلسه‌ای با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، معاونان وی و سردار آبرومند مسئول قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و دیگر مسئولان قرارگاه در ساختمان دادمان برگزار شد.

در این جلسه آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای مورد توافق بررسی و مسئولان قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) گزارشی از پیشرفت پروژه‌های مسکن در شهرهای مختلف را ارایه دادند.

در این جلسه همچنین چالش‌های پیشرفت پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت و وزیر راه و شهرسازی دستورات ویژه‌ای جهت تسریع در روند ساخت‌وساز پروژه‌های مورد توافق ارائه داد.

همچنین مقرر شد مسئولان قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در جهت کاهش هزینه‌های ساخت واحدهای مسکونی  اقدامات لازم از جمله ساخت تدریجی مسکن و کاهش سهم مشاعات ساختمانی را از طریق ساخت واحدهای یک طبقه حیاط‌دار در اولویت قرار دهند.