شناسهٔ خبر: 122621 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تور خبری بازدید از پروژه های شاخص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر برگزار شد

تور بازدید از پروژه های شاخص راهداری استان بوشهر تور خبری بازدید از پروژه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با حضور شماری از فعالان رسانه ای استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) تور خبری بازدید از پروژه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با حضور شماری از فعالان رسانه ای استان برگزار شد.

در این بازدید، خبرنگاران از پروژه های روشنایی کمربندی چغادک، آسفالت حفاظتی در محور بوشهر- برازجان، مجتمع خدماتی در دست ساخت در محور اهرم- برازجان، پل در دست ساخت روستای درودگاه، تعریض ورودی آبپخش، تعریض محورهای روستایی تاج ملکی و شول گناوه و پل جدید سیدرضا گناوه بازدید کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر برگزاری این تور خبری را در راستای جهاد تبین و امیدآفرینی در جامعه به کمک اهالی رسانه دانست و ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک با حضور گروه دیگری از خبرنگاران، تور خبری بازدید از پروژه های این اداره در جنوب استان برگزار شود.

عباس مطاف مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر نیز در حاشیه این برنامه گفت: در کنار برگزاری نشست های خبری یکشنبه های پاسخگویی با حضور مدیران دستگاههای اجرایی، تورهای خبری با هدف بررسی میدانی عملکرد مدیران اجرایی شده که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در این خصوص جزو ادارات پیشگام بوده است.