شناسهٔ خبر: 122679 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت روز راهدار انجام شد؛

نشست شب یلدایی با راهداران در راهدارخانه زاغه

نشست شب یلدایی با راهداران در راهدارخانه زاغه به مناسبت گرامیداشت روز راهدار و شب یلدا نشست صمیمی با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان و اعضای شورای معاونین در راهدارخانه زاغه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)، شامگاه ۳۰ آذر ماه، همزمان با سراسر کشور، به مناسبت گرامیداشت روز راهدار و شب یلدا با حضور مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان ،اعضای شورای معاونین، رئیس و کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خرم آباد نشست صمیمی با راهداران، در راهدارخانه زاغه برگزار شد.

در این مراسم  مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان ضمن تبریک روز راهدار، از تلاش تمامی راهداران استان تشکر کرد و گفت: یکم دی ماه فرصت مناسبی برای نشان دادن تلاش راهداران است.

وی ادامه داد: راهداران در تمامی طول سال در محورها حضور دارند و حضور آنان ، امنیت جاده ها برای تردد ایمن کاربران جاده ای را به ارمغان می آورد.

شیروانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای راهدار بیان کرد: سالانه تعدادی از نیروهای راهداری حین خدمت رسانی به مردم در جاده ها، جان خود را از دست می دهند اما این اتفاقات از انگیزه و تلاش نیروهای راهداری نمی کاهد.

در ادامه این نشست راهداران ضمن به بیان خاطرات شیرین خود مشکلات خود را با مدیرکل درمیان گذاشتند ، مدیرکل نیز قول مساعد دادند که پیگر رفع این مشکلات شود تا راهداران هم چون گذشته بدون دغدغه در راستای خدمت به مردم گام بردارند.

حضور عمو رهدار عروسک نمادین اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان  در این نشست فضای شاد و مفرحی برای راهداران رقم زد تا خاطره این شب بیش از پیش در ذهن راهداران باقی بماند.