شناسهٔ خبر: 122720 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان بیان کرد؛

نقش موثر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در حمایت از طرح‌های ملی و استانی آذربایجان غربی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نقش موثری در هدف گذاری و حمایت از طرح های ملی و استانی ساخت و توسعه راه و شهرسازی در آذربایجان غربی دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)،سید محسن حمزه لو  مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار با حسین سپهری رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌غربی ضمن تشکر اظهار داشت: با توجه به سیاست های اجرایی این سازمان در راستای توسعه راه ها و بهسازی محورهای ارتباطی آذربایجان غربی حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این بخش بسیار موثر است.

وی ادامه داد: افزایش سقف اعتبارات تفویضی و تخصیص پروژه های دارای فصل مشترک مورد توجه است و این امر مساعدت و همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را می طلبد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تصویب چندین پروژه پیشنهادی ملی در کارگروه ماده 23 سازمان برنامه و بودجه و تسریع و تسهیل دریافت مجوز ماده 56 جهت مشارکت بانکها و سرمایه گذاران در پروژه های ملی از دیگر مسائل مورد توجه اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی است.

حمزه لو بیان کرد: همزمان با پروژه های ملی، تخصیص اعتبارات استانی نیز در روند اجرای طرح های ساخت و توسعه راه و شهرسازی آذربایجان غربی بسیار موثر است.

بررسی سهم تعمیر و تجهیز با توجه به مناسب سازی فضای اداری اداره کل راه و شهرسازی استان از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.