شناسهٔ خبر: 122740 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امام جمعه دامغان:

تلاش شبانه روزی راهداران دامغان قابل تقدیر است

مراسم روز راهداری دامغان (2).JPG طی مراسمی و به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری از راهداران و فعالان حوزه حمل و نقل شهرستان دامغان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سمنان) به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری طی مراسمی از راهداران و فعالان حوزه حمل و نقل شهرستان دامغان تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اینکه حمل و نقل و راهداری سهم بسیار مهم و حائز اهمیتی در توسعه و پیشرفت دارد اظهار داشت: حمل و نقل یک زیرساخت مهم و اساسی در همه امور است و اهمیت کار فعالان این بخش باید برای همگان تبیین شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان تاکید کرد: در دهه شصت رانندگان با لبیک گویی به فرمان حضرت امام(ره) حماسه ای فراموش نشدنی آفریدند و امروز نیز با سرپیچی از معاندین انقلاب نشان دادند روحیه جهادی و انقلابی این قشر همچنان پایدار است.

وی با اشاره به مشکلاتی که در حوزه راهداری وجود دارد افزود: عوامل راهداری بسیاری از مشکلات را به جان می خرند و در سخت‌ترین شرایط در جاده ها و محورها از کوچکترین خدمتی به مردم دریغ نمی کنند.

منصور کیایی یادآور شد: فعالیتهای شبانه روزی راهداران در محورهای مواصلاتی ضامن حمل و نقل پایدار و ترانزیت کالا در استان می باشد که در برهه کنونی بسیار حیاتی و مهم است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان همچنین راهداران و رانندگان را همواره پای کار خواند و گفت: این قشر زحمتکش در خدمت به مردم و تحقق اهداف توسعه ای ایران اسلامی همیشه پیشتاز بوده اند و حضورشان در عرصه خدمت رسانی موجب می شود تا نتوان با هیچ پاداشی جبران کرد.

منصورکیایی از تمام عوامل دخیل در امر راهداری از جمله پلیس راه ، هلال احمر و اورژانس، که همیشه در کنار راهداران و  دوشادوش این زحمت کشان عرصه راهداری در تمام فصول،  خصوصا فصل زمستان می باشند تقدیر وتشکر کرد و اذعان داشت: افتخار خدمت در این خطه غنی وظیفه‌ای بس خطیر است و رسالت سنگین آن جز با وفاق، همدلی و مشارکت به سرمنزل مقصود نخواهد رسید. بدین‌وسیله بر خود لازم می‌دانم، از اهتمام ویژه و همراهی شایسته همه عزیزانی که ما را در جهت ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده‌ای همراهی می کنند، قدردانی نمایم.

حجت الاسلام محمدحسن رستمیان امام جمعه شهرستان دامغان نیز در این مراسم امام‌خمینی (ره) را موسی زمان دانست و عنوان کرد: رانندگان زحمتکش قشری صبور و شکوری هستند که همواره در برابر مشکلات‌ مقاومت کردند و پاداش این مقاومت، اقتدار و عزت امروز کشور است.

امام جمعه شهرستان دامغان ادامه داد: خدمت به خلق از مهمترین توصیه‌های دین مبین اسلام است، لذا راهداران که در گرما و سرما و شرایط نامساعد جوی از آسایش خود صرف نظر می کنند تا راه های ارتباطی به مثابه شریان های خون رسانی در بدنه کشور همواره باز و بی عیب و ایراد باشند همواره مشغول عبادتی الهی هستند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مردم قدردان زحمات راهداران و رانندگان هستند گفت: خدمات و تلاش های معنوی این قشر از همدلی، اهتمام و همیاری خالصانه ستودنی و قابل تقدیر است.

شایان ذکر است در این مراسم از فعالین حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان تقدیر شد.