شناسهٔ خبر: 122877 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس مطرح کرد؛

هم اندیشی و تعامل تنها راه رفع دغدغه های فعالان صنعت حمل و نقل

26 اذر روز راهدار فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل در شیراز گفت: در حوزه حمل و نقل با نگاهی مبتنی بر مبانی توسعه ای حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، ابراهیم عزیزی نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل در شیراز گفت: در حوزه حمل و نقل با نگاهی مبتنی بر مبانی توسعه ای حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

عزیزی از استان فارس به عنوان یکی از قطب های مهم جنوب کشور در حوزه حمل و نقل یاد گرد و افزود: نقش صنعت حمل و نقل در همه حوزه ها پررنگ و برجسته است و یکی از عرصه های اصلی آن در مبانی امنیتی تعریف می شود.

وی با تاکید بر این موضوع که گوش شنوایی برای شنیدن دغدغه های فعالان حوزه حمل و نقل داریم اظهار داشت: راهکارهایی برای حل مشکلات این حوزه وجود دارد که باید با هم اندیشی و تعامل و حمایت از اصحاب صنعت حمل و نقل احصا شوند.

عزیزی در بخش پایانی سخنانش از مرحوم رستم قاسمی به عنوان یکی از سراداران بزرگ ایران اسلامی یاد کرد که همه عمر و وجود خود را صرف خدمتگزاری کرد و افزود: او تعصب ویژه ای به کار و خدمت داشت و به جرات می توان واژه شهید را برازنده سردار قاسمی دانست.