شناسهٔ خبر: 122961 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار زنجان:

استان زنجان در اجرای مسکن ملی در سطح کشور از خیلی استان‌ها جلوتر است

استاندار زنجان استاندار زنجان گفت: در حوزه مسکن ملی استان زنجان در سطح کشور از خیلی استان‌ها جلوتر است و با توجه به بالا بودن حجم کارها، در مواجه با مشکلات اجرا نیز اول است.

محسن افشارچی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه مسکن ملی در کوی زنگان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، گفت: خوشبختانه روند اجرای پروژه به خوبی جلو رفته است.

وی با بیان اینکه اولویت ذهنی بنده در استان زنجان مسکن ملی است و انرژی زیادی هم نسبت به موضوع دارم، اظهار کرد: تیم متمرکز خاص استانداری در معاونت عمرانی مستقر است و تمام مسائل مربوط به مسکن ملی را رصد می‌کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه سه ماه وقت طلایی تا پایان سال وجود دارد و می‌توان از این فرصت برای زود خانه دار شدن مردم استفاده کرد، گفت: واحدهای آماده طرح نهضت ملی مسکن باید در این بازه زمانی به مرحله تحویل به متقاضیان برسد.

افشارچی افزود: در حوزه مسکن ملی این استان در سطح کشور از خیلی استان‌ها جلوتر است و همین اول بودن باعث شده استان زنجان مشکلات را اول لمس کند چرا که حجم کار زیاد است و به طور مثال کمبود در و پنجره و غیره را اول لمس می‌کنیم.

وی با بیان اینکه استان زنجان به عنوان استان پیشتاز در اجرای نهضت ملی مسکن، چالش‌ها و کمبودها را درک می‌کند، بیان داشت: حجم پروژه بسیار بزرگ است و قدم به قدم باید مشکلات را حل کنیم و تنها دغدغه بنده مسکن ملی است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه هر ماه یک بار بازدید از پروژه‌های مسکن ملی را در برنامه خواهم داشت، گفت: خوشبختانه به کیفیت ساخت و سازها در پروژه‌های مسکن ملی در استان زنجان به خوبی توجه شده و در این راستا ساخت مدارس در مجموعه‌های نهضت ملی مسکن هم مد نظر قرار گیرد.