شناسهٔ خبر: 122964 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

۶۴ واحد از پروژه m۶ در سایت کوی زنگان تا پایان سالجاری به متقاضیان واگذار می‌شود

اسماعیلی مدیر کل زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه استان زنجان جزو استان‌های پیشران در ساخت نهضت ملی مسکن است، گفت: ۶۴ واحد از پروژه m۶ در سایت کوی زنگان قبل از عید تحویل متقاضیان خواهد شد.

اصغر اسماعیلی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، با بیان اینکه استان زنجان جزو استان‌های پیشران در ساخت نهضت ملی مسکن است، گفت: خوشبختانه پروژه‌های شروع شده در استان به صورت مرتب توسط مشاورین و ناظرین رصد می‌شوند.

وی با بیان اینکه در فصل زمستان قرار داریم و بر این اساس پروژه‌ها دسته بندی و جدا شده است، ابراز کرد: جبهه کاری برای این پروژه‌ها در این فصل سرد سال برنامه ریزی شده است و همچنین پروژه‌ها به خوبی کنترل می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، میانگین درصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن ملی در زنجان را ۳۵ تا ۴۰ درصد اعلام کرد و بیان داشت: به نسبت زمان شروع پروژه‌ها، پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها خوب است و امیدواریم با روندی که در ادامه کار داریم پروژه‌ها سر موعد مقرر به متقاضیان تحویل داده شود.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه پارامترهایی در صنعت ساختمان دخیل هستند و در دست اداره کل راه و شهرسازی و شخص خاصی نیست، تصریح کرد: مصالحی که در ساخت بنا استفاده می‌شود از بیرون تامین می‌شود و قیمت مصالح در نوسان است و در این راستا باید خود متقاضیان در زمان تعیین شده واریزی‌های خود را پرداخت کنند تا پیشرفت پروژه ها با آورده خود مردم و تسهیلات بانکی پروژه محقق شود.

وی این نوید را به متقاضیان مسکن ملی در زنجان داد که ۶۴ واحد از پروژه m۶ در سایت کوی زنگان قبل از عید سال ۱۴۰۲ تحویل متقاضیان خواهد شد و به ترتیب از سال پروژه‌ها براساس پیشرفت فیزیکی بخش به بخش تکمیل و به متقاضیان واگذار می‌شود.